سرزمین دانلود

سرزمین دانلود

این سایت درتاریخ 1395/1/28طراحی شده و فایل های زیادی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.
سرزمین دانلود

سرزمین دانلود

این سایت درتاریخ 1395/1/28طراحی شده و فایل های زیادی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

متن ادبی درمورد مادر

متن ادبی در مورد مادر

اقیانوس مهربانی ... مادر

Ocean kindness ... Mother

  

محبت تنها کلمه ای است که در زیر سایبان دستان پر از مهرت معنا میگیرد. در آسمان قلب من که از وجود عشق تو می تپد ستارگانی سوسو میکنند که نورشان را از افق نگاه مهربان تو الهام میگیرند، ای زیبا ترین صدف اقیانوس هستی  مادر ... 

 

مادر ، دستهایت آرامش را به خانه می آورد. روزهایی را به یاد می آورم که با تمام نداری زیر بال و پر فرزندانت را که از وجودت هم برایت ارزشمند بودند و هیچ از خوب و بد دنیا را نمی دانستند گرفتی تا آنها را به پرواز درآوری ،حال که هر کدام از آنها را در باغچه زندگی ات پروراندی ،به دور از آنها با چشمانی اشک آلود با دردی که در تمام رگهای بدنت رخنه کرده در تنهایی دست و پنجه نرم میکنی . همین که دلت خوش است که آنها سرانجامی یافتند ،همین برایت کافی است .

مادر جان من هم چون طاقت زجر کشیدن تو را ندارم ،در تنهایی اشک غم برچهره دارم .دوستت دارم مادر ....دوستت دارم ... خاک زیر پاهای خسته ات هستم مادر جان...

شکلک های محدثه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد