سرزمین دانلود

سرزمین دانلود

این سایت درتاریخ 1395/1/28طراحی شده و فایل های زیادی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.
سرزمین دانلود

سرزمین دانلود

این سایت درتاریخ 1395/1/28طراحی شده و فایل های زیادی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

ایا ماجرای این شیرهای سمی واقعی است یا شایعه؟؟

آیا ماجرای این شیرهای سمی واقعی است؟؟؟ در ادامه ب واقعیت این قضیه پی می برید برای دانستن ب پایین مراجه کنین!

ادعای
 
عرضه شیر‌های پاستوریزه آلوده به سم " افلاتوکسین " در کشور و نام بردن از استان مازندران با آمار نسبتا بالا آن هم در یک برنامه تلویزیونی صبحگاهی، نه تنها موجی از نگرانی را در خانواده‌ها ایجاد کرد، بکله اعتراض بسیاری از فعالان صنایع غذایی و بویژه صنعت لبنیات و مراجع بهداشتی را به همراه داشته است.

به گزارش ایرنا، این ادعا را " بهادر حاجی محمدی " که بازرس انجمن بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران معرفی شد، در برنامه " سلام صبح بخیر " شبکه ۳ سیما مطرح کرد و مدعی شد؛ شیر‌های پاستوریزه‌ای که از سوپرمارکت‌ها تهیه می‌شود مقدار زیادی آلودگی به سم افلاتوکسین دارند. سمی که به منجر به سرطان کبد می‌شود. 
ادامه مطلب ...

پاسپورت آمریکایی باران کوثری واقعی است؟؟

چند ساعتی است تصویری منتسب به پاسپورت آمریکایی باران کوثری در فضای مجازی منتشر شده که تاکنون تایید یا تکذیبی از سوی این بازیگر نسبت به این موضوع منتشر نشده است.

با توجه به تردیدی که در صحت و سقم تصویر منتسب به پاسپورت باران کوثری وجود دارد باشگاه خبرنگاران جوان در تماس تلفنی با جهانگیر کوثری پدر این بازیگر، موضوع را پیگیری کرد که وی بدون تایید و رد کردن این موضوع، گفت: این مسئله شخصی است و دخترم در صفحه خود واکنش نشان خواهد داد.

عکسی از پاسپورت آمریکایی باران کوثری

فردا کجا تعطیله

فردا کجا تعطیله

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدارس برخی استان‌های کشور به دلیل شدت برودت و سردی هوا و همچنین بارش برف فردا دوشنبه ۳۰ دی تعطیل هستند.


احتمال تعطیلی مدارس تهران


با توجه به ادامه بارش برف در تهران طی امروز و گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها در تهران و احتمال یخبندان و برودت هوا این سوال برای والدین و دانش آموزان به وجود آمده که آیا مدارس تهران برای فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه نیز تعطیل است یا خیر.  ادامه مطلب ...